Dostava

Vračila in menjave

Zamenjava izdelkov v primeru nakupa napačne velikosti

Izdelke je možno zamenjati v roku 14 dni od prejetja pošiljke. Kupec nase prevzema morebitne stroške poštnine in/ali pakiranja, ki bi pri tem nastali. SBD Slovenija pri tem ni odgovoren za varno dostavo pošiljke nazaj v skladišče.

V vsakem primeru morajo biti izdelki vrnjeni nepoškodovani in v istem stanju, kot ob nakupu. Izdelki ne smejo imeti sledi uporabe ali drugih poškodb in manjkati ne sme biti noben od posameznih delov izdelka. V primeru, da imajo izdelki etikete ali druge označbe, te ne smejo biti strgane ali odrezane. Po prejemu jih kupec lahko pomeri, vendar z njimi ne sme opraviti nobenega treninga. Če je le možno, naj bo izdelek vrnjen tudi v originalnem pakiranju.

SBD Slovenija ni odgovoren za izgubo izdelkov med postopkom vračila, zato vam svetujemo, da izberete dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljkam ali službo, ki omogoča zavarovanje blaga v primeru izgube ali poškodovanja.

Po prejetju in natančnem pregledu vrnjenega blaga, vam bomo poslali e-poštno sporočilo s potrditvijo prevzema in vas obvestili o nadaljnjem postopku menjave. Postopek bomo poskušali opraviti kar najhitreje, vendar lahko vseeno traja 1-2 delovna tedna.

Prosim upoštevajte, da zaradi higienskih razlogov vračila nogavic po odprtju niso več možna.

Prosimo, da nam v primeru dodatnih vprašanj ali nejasnosti ter v primeru, da imate odprta vprašanja glede izbire primernih velikosti, pišete na info@sbd-slo.si.

Pomembno – plačilo ponovnega pošiljanja

Pred vračilom prosimo opravite plačilo stroškov ponovne obdelave naročila (12 € z DDV) na tej povezavi. V te stroške niso všteti stroški pošiljanja vrnjenega blaga, ki jih poravnate na pošti oz. pri izbrani dostavni službi.

Naslov za vračila in zamenjave blaga

Prosimo, da vračila pošljete na naslov SBD Slovenija:

SBD Slovenija
BE GREAT d.o.o.
Seničica 15b
1215 Medvode

Preklic naročil in vračilo izdelkov brez menajve

Naročilo lahko do pošiljanja prekličete, če nam pišete na e-poštni naslov info@sbd-slo.si in navedite številko naročila. Po prejemu vašega sporočila vam bomo potrdili preklic naročila in uredili vračilo denarja, v kolikor bo plačilo že izvedeno.

V primeru preklica naročila po tem, ko je blago že odposlano, je kupec odgovoren za varno vračilo izdelkov na naslov skladišča, ki mora biti izvedeno najkasneje v roku 14 dni po prejemu pošiljke.

V vsakem primeru morajo biti izdelki vrnjeni nepoškodovani in v istem stanju, kot ob nakupu. Izdelki ne smejo imeti sledi uporabe ali drugih poškodb in manjkati ne sme biti noben od posameznih delov izdelka. Po prejemu jih kupec lahko pomeri, vendar z njimi ne sme opraviti nobenega treninga. Če je le možno, naj bo izdelek vrnjen tudi v originalnem pakiranju.

SBD Slovenija ni odgovoren za izgubo izdelkov med postopkom vračila, zato vam svetujemo, da izberete dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljkam ali službo, ki omogoča zavarovanje blaga v primeru izgube ali poškodovanja.

Prosim upoštevajte, da zaradi higienskih razlogov vračila nogavic po odprtju niso več možna.

Prosimo, da nam v primeru dodatnih vprašanj ali nejasnosti ter v primeru, da imate odprta vprašanja glede izbire primernih velikosti, pišete na info@sbd-slo.si.

Poškodovano in nepopolno blago

Vsi SBD izdelki so pred pakiranjem skrbno pregledani in verjamemo, da dosegajo najvišje možne standarde, zato vam zanje nudimo garancijo v primeru tovarniških napak. V primeru prejetja poškodovanega ali nepopolnega izdelka, ga prosimo takoj fotografiraje in nas kontaktirajte za postopek vračila ali zamenjave na e-poštni naslov info@sbd-slo.si. V obvestilo o poškodovanem blagu prosimo dodajte številko vašega naročila.